Szállítási információk
A rendeléseket gyorsan, biztonságosan szállítjuk házhoz vagy csomagpontra, hogy minél előbb nálad legyenek a friss termesztéshez szükséges magok és eszközök.
A gyakorlatban a rendeléseket a lehető leghamarabb csomagoljuk és átadjuk a futárszolgálatnak. A 12 óráig leadott rendelések esetén jó eséllyel megérkezik a következő munkanapra a csomag. Ritkább esetben a 2-3 munkanap is előfordulhat. Ha sürgős a rendelés, érdemes előtte telefonos vagy emailes elérhetőségünkön érdeklődni.
Csomagpontok (automaták, üzletek, posták)
GLS - 1690 Ft
MPL - 1590 Ft
Házhozszállítás
GLS - 2190 Ft
MPL - 2090 Ft
Utánvét kezelés díja - 390 Ft
INGYENES SZÁLLÍTÁS - 27.990 Ft feletti rendelésnél
A futárszolgálatok SMS, e-mail, vagy ha telepítve van, Viber üzenetet küldenek a nyitókóddal. Ezt a kódot kell beírnod az automata kijelzőjénél.
Ha segítségre van szükség az átvételhez, kérünk, hogy közvetlenül a GLS vagy MPL elérhetőségeit hívd, mert a címzettnek tudnak segíteni azonnal.
GLS ügyfélszolgálat - KATTINTS IDE
MPL ügyfélszolgálat - KATTINTS IDE
Javasoljuk a mielőbbi átvételt, mert a magok minősége az időjárási körülmények miatt romolhat.
GLS csomagpontoknál 7 munkanapig vehető át a rendelés.
MPL csomagpontoknál 5 munkanapig vehetők át a csomagok.
Házhozszállítás esetén egyszeri kézbesítési próbálkozás van mindkét futárszolgálatnál. Ha első alkalommal nem sikerült a kézbesítés, a GLS értesítést küld, amiben lehetőség van kiválasztani az újbóli kézbesítés idejét vagy más kézbesítési lehetőséget választani - akár csomagpontot is.
MPL esetén az egyszeri sikertelen kézbesítés után a legközelebbi Postára szállítják a csomagot, ahol az 5 munkanapig átvehető.
Ha kérdésed van, vagy nem tudod átvenni a csomagot, vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén mielőbb.
A GLS akkor küld ilyen értesítést a címzett részére, ha a csomag külseje valamilyen módon megsérült.
Ekkor a címzett két lehetőség közül választhat.
1. visszaküldi a csomagot
2. a futár személyes találkozót egyeztet, a címzett megtekintheti a csomagot, ahol még dönthet az átvételről vagy visszaszállításról.
Tapasztalatunk szerint a belső tartalom nem szokott sérülni ha a doboz kívül kissé kilyukad vagy megnyomódik, így érdemes a megtekintést és átvételt választani.
Ha mégis sérült lenne a termék, elérhetőségeink egyikén kérjük azt jelezni felénk, mi pedig azonnal reagálunk rá, és a lehető leghamarabb pótoljuk a sérült terméket.
Ez a legjobb megoldás.