Gyakori kérdések, problémák, információk

Összegyűjtöttük a leggyakoribb kérdéseket és válaszokat, hogy gyorsan megtaláld, amit keresel. Itt választ kapsz a rendelés, szállítás, fizetés és technikai tudnivalók kapcsán felmerülő kérdésekre. Ha mégsem találnád meg a számodra fontos információt, bátran keress fel minket az elérhetőségeinken – örömmel segítünk!

Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelés?

A pontos szállítási időt megtalálod a szállítási információk oldalon.

Tudok utólag módosítani a rendelésemen (pl. termékcsere, darabszám)?

Igen, van rá lehetőség! Ha módosítani szeretnél a rendeléseden, kérünk mielőbb vedd fel velünk a kapcsolatot az elérhetőségeink egyikén, és segítünk a változtatásban.

Hibásan kaptam meg a rendelésemet, mit tehetek?

Ha hibás vagy hiányos rendelést kaptál, kérlek jelezd nekünk azonnal az elérhetőségeink egyikén. Gyorsan utánanézünk, és gondoskodunk róla, hogy a megfelelő terméket mielőbb megkapd.

Nem kaptam még meg a rendelésem.

A rendeléseket általában 1–3 munkanapon belül kézbesítjük. Ha 3 munkanap után sem érkezik meg a csomagod, elképzelhető, hogy elakadt a szállítás. Ilyenkor a legjobb, ha felveszed velünk a kapcsolatot az elérhetőségeink egyikén, hogy mielőbb utánajárhassunk.

Mit tegyek, ha sérülten érkezett a csomagom?

Minden rendelést gondosan csomagolunk, ezért sajnálattal halljuk, hogy a csomagod sérülten érkezett. Kérjük, mielőbb vedd fel velünk a kapcsolatot az elérhetőségeink egyikén, hogy megoldhassuk a problémát és pótolhassuk a sérült termékeket.

Van lehetőség személyes átvételre?

Jelenleg nincs lehetőség személyes átvételre. A raktárunk Pécs mellett, egy kis faluban található, és jelenleg nem működtetünk átvételi pontot. A rendeléseket futárszolgálattal szállítjuk ki, hogy kényelmesen és biztonságosan megérkezzenek hozzád.

Biztonságos az online bankkártyás fizetés?

Igen, webshopunkban a világ egyik legbiztonságosabb fizetési rendszerét használjuk, így adataid mindig védve vannak. Ha mégsem szeretnél kártyával fizetni, minden szállítási módnál elérhető az utánvétes fizetés is, ahol a csomag átvételekor tudod rendezni a rendelésed árát.

Van lehetőség utánvétes fizetésre?

Természetesen van! Az utánvétes fizetés minden szállítási módnál elérhető, így a rendelésed ellenértékét egyszerűen a csomag átvételekor rendezheted.

Kapok számlát a rendelésről?

Igen, minden rendelésről automatikusan készül számla, amelyet a rendszer e-mailben küld ki számodra a vásárlás befejezése után.